6 March 2009 日記 – 口臭…

話說今日放工…

<<剛步出電梯>>
亞紋妮(下稱"亞"):出面可能落梗雨
我:睇下……都唔係啊,得地下濕姐

<<剛步出大廈門口>>
我:哇,出到黎都幾凍下喎
亞:都唔係啊,我覺得ok喎
亞:妖~都冇雨落既
我:細聲D啊…小心比個天聽到落多兩錢重!
亞:嘿嘿~咁我頭先話唔凍…一陣佢凍多幾錢重就搞笑XDDDD

<<離開公司大概200米>>
我:你覺唔覺好似有幾滴?
亞:係喎
我:好似專登滴落我個河童位咁@_@

<<再走多100米>>
亞:我地使唔使行快兩步?
我:死啦…真係好似愈來愈大雨,覺唔覺得滴多左幾滴@口@|||
亞:滴落黎D密度真係高左!

<<走多50米>>
我:老天爺~~~~你放過我啦!

<<走多100米>>
亞:啊!痴線!      [……在袋裡找東西]
我:下?
亞:原來我有戴遮!
我:仆街啦你~唔早D攞出黎!

<<開左遮>>
我:哇,咩把遮咁鬼細既!
亞:唉~~~遮到架啦~~遮到個頭未得囉~

<<走到馬路口,紅燈>>
我:呀呀呀呀~!趕唔切!
亞:哈,咪比佢 [指架車] 過囉~~有幾勁呀佢
我:我地心胸好廣闊的~
亞:你睇下佢 [指架車] ,個樣幾得戚!

<<成功過完馬路>>
亞:咁未過到囉,HA
我:哇,你睇下佢 [指架車] 個屎忽,幾串啊

<<等車中>>
亞:妖,架車快D黎啦!人地想訓覺架嘛!
我:細聲D!比個天聽到好唔掂架!

<<1min後>>
我:你覺唔覺得你講左頭先果句之後真係多左幾滴?
亞:好似係喎!呀!我係未要纖悔!
我:纖悔個口臭啊?

以上是公司日常=_=|||
無聊到爆…口臭到爆…

所以我才常說…公司的事是沒啥好記的…

149af192d2f8c9149af17cd5fe33  

上星期的私影終於見到了相

只覺得影得很囧很囧囧
我果然不適合cos男角…

發表迴響

在下方填入你的資料或按右方圖示以社群網站登入:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / 變更 )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / 變更 )

Facebook照片

You are commenting using your Facebook account. Log Out / 變更 )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / 變更 )

連結到 %s